Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
«   2024/05   »
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Archives
Today
Total
관리 메뉴

♡산다는 것은 기다림과 여행하는 것이다♡

Pink - Eventually(결국엔) 본문

음악,영화/Pop(영.미위주)

Pink - Eventually(결국엔)

dhgfykl; 2009. 12. 13. 22:31

 
 
 

 

Pink - Eventually(결국엔) 

 

 

 I'm an opportunity
나는 기회다
And I knock so softly
그리고 나는 매우 부드럽게 노크한다
Sometimes I get loud
가끔 나는 시끄러워진다.
When I wish everybody'd just get off me
모두가 그냥 내곁에서 사라져주기를 바랄때
So many players
그래서 많은 노는사람들은
You'd think I was a board game
당신은 내가 보드 게임이었다고 생각하겠지
It's every man for themselves
모든 남자들은 그들 자신을 위해
There are no teammates
팀동료가 없다
This life gets lonely
이런 인생은 외로워 진다
When everybody wants something
모든사람이 무언가를 원할때
They'll smile up in your face
그들은 너의 얼굴에 미소를 띄워 올릴 것이다
But they'll get theirs eventually
그러나 그들은 그들의 것을 결국에는 가질 것이다
And I hope I'm there
그리고 나는 내가 거기있었으면 한다

 

Surrounded by familiar faces with no name
이름 없는 친숙한 얼굴들에 둘러쌓여
None of them know me
그들중 어느 누구도 나를 알지 못한다
Or want to share my pain
혹은 나의 고통을 나누길 원하지 않는다
They only wish to bask in my light
그들은 단지 나의 빛에 빛을 쬐기를 원한다
Then fade away
그리고 사라진다
To win my love, to them a game
나의 사랑을 얻는것, 그들에게는 게임이다
To watch me live my life in vain
내가 공허속에서 나의 삶을 사는 것을 보는것
When all is done and the glitter fades, fades away
모든것이 끝나고 빛은 사라진다, 멀리 사라진다
They'll get theirs eventually
그들은 그들의 것을 결국에는 얻을 것이다
And I hope I'm there
그리고 나는 내가 거기있었으면 한다

 


I drank your poison
나는 너의 독을 마셨다
Cause you told me it's wine
네가 이것이 와인이라고 했기 때문에
Shame on you if you fooled me once
부끄러운줄 알아라 네가 만약 나를 한번 속였다면
Shame on me if you fooled me twice
내가 부끄럽구나 네가 만약 나를 두번 속였다면
I didn't know the price
나는 값어치를 알지 못한다
You'll get yours eventually
너는 너의 것을 결국 얻을 것이다

So what good am I to you
그래서 내가 너에게 무슨 효용이 있나?
If I can't be broken
내가 부서질 수 없다면
You'll get yours, yes
너는 너의 것을 가질것이다. 그렇다.
You'll get yours eventually
너는 너의 것을 결국 가질 것이다.

 
 

 

 

 

 

 

 


'음악,영화 > Pop(영.미위주)' 카테고리의 다른 글

Hold Me For A While / Rednex  (0) 2009.12.16
I wish you were here/Rednex  (0) 2009.12.16
Gary Moore - Empty Rooms  (0) 2009.12.12
힙합 모음  (0) 2009.11.24
잔잔한 팝모음~  (0) 2009.11.13