Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
«   2024/05   »
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Archives
Today
Total
관리 메뉴

♡산다는 것은 기다림과 여행하는 것이다♡

Now And Forever Richard Marx 본문

음악,영화/Pop(영.미위주)

Now And Forever Richard Marx

dhgfykl; 2010. 5. 22. 01:39

 

 

 

 

 

 

 

 

 Now And Forever  Richard Marx

 

    Whenever I'm weary from the battles that rage in my head
    내 머리에서 솟구쳐 일어나는 고뇌로 내가 지칠때마다

    You make sense of madness when my sanity hangs by a thread
    나의 이성이 한줄 실날에 걸려있을 때 나의 광기를 당신은 이해를 해주지요

    I lose my way but still you seem to understand
    내가 갈길을 잃어도 당신은 나를 여전히 이해하는 듯 하지요

    Now and forever I will be your man
    지금 그리고 앞으로도 영원히 난 당신의 남자일겁니다.


    Sometimes I just hold you Too caught up in me to see
    때때로 내게 너무도 흠뻑 빠져 아무것도 보지 못하게 당신을 붙잡아 두기도 하지요.

    I'm holding a fortune that heaven has given to me
    저는 하늘이 나에게 준 복을 안고 있는거지요.

    I'll try to show you each and every way I can
    나는 할 수 있는 각각의 그리고 모든 방법을 보여드릴려고 노력할께요

    Now and forever I will be your man
    지금 그리고 영원히 내가 당신의 남자일거라는 것을요.

    Now I can rest my worries and always be sure That I won't be alone anymore
    지금은 내 모든 걱정을 편히 내려놓고 더이상은 혼자가 아니라는 것을 확신할 수 있어요.

    If I'd only known you were there all the time
    당신이 항상 거기에 있었다는 걸 알기만 했었더라면...

    All this time

     이생 내내

    Until the day the ocean doesn't touch the sand
    바다가 땅을 접할 수 없는 그 날까지

    Now and forever I will be your man
    지금 그리고 영원히 나는 당신의 남자일겁니다.

    Now and forever I will be your man
    지금 그리고 영원히 나는 당신의 남자일겁니다.