Notice
Recent Posts
Recent Comments
Link
«   2024/05   »
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
Archives
Today
Total
관리 메뉴

♡산다는 것은 기다림과 여행하는 것이다♡

When I dream at night - Marc anthony 본문

음악,영화/라틴

When I dream at night - Marc anthony

dhgfykl; 2010. 4. 16. 23:19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   When I dream at night - Marc anthony

 

 

 

 I have been in love and been alone
I have traveled over many miles
to find a home
there"s that little place inside of me
that I never thought could
take control of everything

but now I just spend all my time
with anyone who makes me feel
the way she does

"Cause I only feel alive
when I dream at night
even though she"s not real
it"s all right

"cause I only feel alive
when I dream at night
every move that she makes holds my eyes
and I fall for her every time

I"ve so many things I want to say
I"ll be ready when the perfect moment
comes my way

I had never known
what"s right for me till the night
she opened up my heart
and set it free

But now I just spend all my time
with anyone
who makes me feel
the way she does

"Cause I only feel alive
when I dream at night
even though she"s not real
it"s all right

"cause I only feel alive
when I dream at night
every move that she makes holds my eyes
and I fall for her every time

Now I just spend all my time
with anyone
who makes me feel
the way she does

"Cause I only feel alive
when I dream at night
even though she"s not real
it"s all right

"cause I only feel alive
when I dream at night
every move that she makes
holds my eyes ...

 

 

 난 사랑에 빠졌고 외로웠어요
안식처를 찾기 위해
먼 곳을 여행했죠
그 곳은 내 안에 있는 작은 공간이었고
모든 것을 지배하고 있다는 걸
미처 생각하지 못했어요

하지만 이제 난 나의 모든 시간을
자신이 느끼는 대로 나도 느끼게 해주는
그 여인과 함께 보내고 있어요

왜냐하면 밤에 꿈을 꿀 때만이
난 살아있음을 느끼기 때문이죠
그녀가 비록 실존하지는 않더라도
그건 상관없어요

왜냐하면 밤에 꿈을 꿀 때만이
내가 살아 있음을 느끼게 되기 때문이죠
그녀의 모든 몸놀림은 나의 눈길을 끌고
난 매 순간 그녀에게 홀딱 빠져버려요

난 하고 싶은 말이 너무 많아요
난 완벽한 순간이 내게 일어날 때를
준비할 거예요

그날 밤까지는
무엇이 내게 옳은지 결코 알지 못했죠
그녀는 나의 마음을 열어놓았고
자유롭게 해 주었어요

하지만 지금 난 나의 모든 시간을
자신이 느끼는 대로
날 느끼게 해주는
그 여인과 보내고 있어요

왜냐하면 밤에 꿈을 꿀 때만이
난 살아있음을 느끼기 때문이죠
그녀가 비록 실존하지는 않더라도
그건 상관없어요

왜냐하면 밤에 꿈을 꿀 때만이
내가 살아 있음을 느끼게 되기 때문이죠
그녀의 모든 몸놀림은 나의 눈길을 끌고
난 매 순간 그녀에게 홀딱 빠져버려요

지금 난 나의 모든 시간을
자신이 느끼는 대로
날 느끼게 해주는
그 여인과 보내고 있어요

왜냐하면 밤에 꿈을 꿀 때만이
난 살아있음을 느끼기 때문이죠
그녀가 비록 실존하지는 않더라도
그건 상관없어요

왜냐하면 밤에 꿈을 꿀 때만이
내가 살아 있음을 느끼게 되기 때문이죠
그녀의 모든 몸놀림은
나의 눈길을 끌고 ...